به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رامین آذری مدیرکل فرودگاه بینالمللی مهرآباد از افزایش تدریجی حجم پروازها پس از برقراری آتشبس خبر داد.
وی با اشاره به شرایط ایجاد شده پس از جنگ سوم اظهار داشت: از تاریخ ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه، فرودگاه مهرآباد با انجام بیش از ۳۵۷ پرواز، بیش از ۳۶ هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود: این پروازها به مقاصد مشهد، شیراز، کرمان، زاهدان، آبادان، گرگان و ارومیه از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ انجام شده است.